Pages - Menu

Wednesday 27 February 2013

Tak sangko Azhar "Ferrari" Idrus bodoh serupo nate




Dalam Sinar harian hari Ahad, Ustaz Azhar Idrus Al Ferrari merah mempertahankan NIk Aziz. Biasalah Sinar Harian yang lebih bersungguh-sungguh mempertahankan pembangkang dalam diserang isu dari melaporkan jawapan pada serangan terhadap BN dan hanya melaporkan saja event pro BN.

Ustaz yang kaya raya sampai boleh pakai Ferrari Merah dengan ceramah dan jual video itu berhujah kepada Harakah dan susah oayah dipetik Sinar harian walhal Harak bukan sumber yang berkredibiliti.

Katnya  Nik Aziz tak kata penerima BR1M seperti haiwan, cuma kata orang yang berikan cuba jadikan orang yang menerima seperti haiwan".

Faham sajalah cara orang yang berdakwah tak beradab menggunakan perkataan 'bodoh dan bengong'. Orang yang tak ada adab dan bijak dan berilmu untuk putarbelit susah nak faham bahawa ada banyak cara lain nak buat andaian.

Andaian sedemikian memberi erti bahawa apa yang tersirat dalam hati nuarinyanya adalah penerima BR1M itu adalah seperti haiwan.

Apa sebenarnya Nik Aziz berkata? Dengari video berikut:



Tak perlu nak komen lagi. Nik Aziz tak cakap seperti yang dikatakan Azhar Ferrari Merah, Ferari Putih, ferrari Kuning ... motor mahal.




Hujah dia tak payah berterima kasih serupo orang tak tahu bersopan santun dan beradab. Komen Hadi tak usah hargai kerana dia hanya Pak Turut kata Anwar.



Kalau Nik Aziz anggap penerima BR1M sebagai haiwan, adakah mereka berikut ini sama haiwan?







  
PAs tu tak ke serupo haiwan



Nik Aziz sendiri ngaku ditaja dan elak jawab hal rasuah




Sumber : Klik sini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...