Pages - Menu

Friday 15 March 2013

TERKINI!!! CIKGU BANGANG HINA POLIS TELAH DITANGKAP.. PADAN MUKA KAU!!!



Seorang guru yang diburu oleh pihak Polis kerana menghina pasukan keselamatan yang bertugas di Lahad Datu Sabah, dilaporkan telah ditangkap ketika sedang bersembunyi.

Guru berkenaan sebelum ini membuat kenyataan menghina pasukan keselamatan sebagai ‘anjing’ dan menganggap kematian mereka sebagai ‘mati katak’ dalam laman sosial Facebook miliknya.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, lelaki itu, Mohd. Lotfi Nor, 37, yang berasal dari Pasir Putih.

Pihak Polis juga telah membuka kertas siasatan berhubung laporan polis yang dibuat sebelum ini mengikut Seksyen 41 Akta Hasutan 1948.

“Siasatan segera akan dijalankan kerana tindakan lelaki itu yang dipercayai mengajar di Sekolah Kebangsaan (SK) Tok Bali, Pasir Puteh di sini bukan sahaja melampau tetapi boleh meracuni fikiran orang ramai.


STG HARAP CIKGU NI DAPAT HUKUMAN MAKSIMUM..
BARU LA YANG LAIN2 TU TAKUT NK BUAT KEJE BODOH MCM CIKGU NI DH BUAT..

Sumber : Klik Sini

2 comments:

  1. orang ramai hendaklah berpiket / membuat lapuran polis / berdemontrasi di depan rumah cikgu ini bagi menyatakanan bantahan agar dengan tindakan seperti ini mahkamah akan melihat telah wujud unsur hasutan dan boleh menjejas ketenteraman awam ... ayuh bertindak sekarang ... kalau tidak cikgu ini akan terlepas dari tuduhan menghasut ... ingat kes karpal sing dilepaskan oleh mahkamah kerana tiada tindakan seperti yang disebutkan di atas ... bertindaklah sekarang sebelum terlambat ... hapuskan semua petualang negara ....

    ReplyDelete
  2. oh beliau bersembunyi ke?? tau takut jugak ye..ingat hebat sgt..hebat d alam maya je.. tindakan sewajarnya utk beliau.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...